با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی: نظام هماهنگ پرداخت، جوابگو نبود
زیارت عاشورا

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در صبحانه کاری خود با نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان گفت: برای حل مشکلات آموزش و پرورش، نظام هماهنگ پرداخت ایجاد شده که متاسفانه نتوانسته جوابگو باشد و مشکلات قبل همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدباقر نوبخت در صبحانه کاری خود با نمایندگان تشکل‌های فرهنگیان، به سابقه کاری خود در آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: با شرایط فرهنگیان از گذشته تا کنون آشنا هستم و جنس حرف و دغدغه آنان را می‌دانم؛ به همین علت در دوره‌هایی که در مجلس نماینده بوده ام دغدغه فرهنگیان را داشتم. برای حل این دست مشکلات نظام هماهنگ پرداخت ایجاد شده که متاسفانه نتوانسته جوابگو باشد و مشکلات قبل همچنان ادامه دارد.

وی گفت: به همین علت قانون مدیریت خدمات کشوری پیشنهاد شد که این قانون نیز به دلیل مستثنی کردن بسیاری از کارکنان دولت، انتظارات را پاسخ نداد؛ از این رو در حال حاضر تیمی برای حل مشکلاتی که در پرداخت‌ حقوق ها بوجود آمده ، تشکیل شده است.
نوبخت همچنین با اشاره به اینکه سازمان مدیریت پرداختی حقوق سازمان‌ها را در اختیار دارد و می‌داند هر سازمانی به کارکنانش چه میزان حقوق می‌دهد، به پایین و ناکافی‌بودن سطح حقوق معلمان میان سایر کارکنان دولت اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است تا این روند اصلاح شود و به همین علت زمانی که لایحه رتبه‌بندی فرهنگیان از سوی وزیر آموزش و پرورش ارائه شد، با همین دیدگاه و با وجود مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای ، با این لایحه موافقت کردم.
دولت به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ دارد
در ادامه این دیدار اعضای تشکل‌های حاضر به بیان برخی از مسائل و مشکلات به نمایندگی از معلمان پرداختند و خواستار رفع مشکلات حقوقی و آزادی برخی از فرهنگیان شدند.
نمایندگان تشکل‌ها همچنین به مشکلات توامان معیشتی و منزلتی معلمان اشاره کردند و از رییس سازمان مدیریت خواستند تا دولت به ازای ریالی که در وزارت آموزش و پرورش خرج می‌کند توجه جدی‌تری به خروجی‌های این وزارتخانه از جمله دانش‌آموزان داشته باشد تا دانش‌آموزانی متناسب با فرهنگ و الگوهای ایرانی اسلامی تحویل جامعه داده شوند که در آینده شهروندانی مناسب برای رشد و اعتلای ایران اسلامی باشند.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:, | 23:35 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |